×

زمان اعلام نتایج پذیرش مهر ۱۴۰۲ و آغاز سال تحصیلی

زمان اعلام نتایج پذیرش مهر ۱۴۰۲ و آغاز سال تحصیلی

روابط عمومی مرکز در نشستی با آقای دکتر روزبه میرعبداله یانی معاون آموزشی و پژوهشی مرکز در خصوص پذرش مهر ماه ۱۴۰۲ سئوالاتی را مطرح نمود که توجه شما را به این نشست جلب می نماییم :

روابط عمومی – آقای دکتر ، تقریبا اکثر داوطلبان پذیرش مهر ماه ۱۴۰۲ نگران ادامه فرآیند پذیرش و شروع کلاس های خود هستند لطفا در این مورد توضیح بفرمایید :

دکتر میرعبداله یانی – بله این سئوالی است که تقریبا هر روز از سوی داوطلبان عزیز مطرح می شود . همانطور که مطلعید و در بخش پذیرش دانشجوی جدید سایت مرکز هم تصریح شده ، فرآیند پذیرش پس از درخواست داوطلبان ، شامل ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور است که امسال با تقریبا یک ماه و نیم تاخیر از ۱۲ شهریور ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه داشت . که تمامی داوطلبانی که از ابتدای امسال به مرکز مراجعه و درخواست پذیرش خود را ثبت نموده بودند ، در سایت سازمان سنجش ثبت نام شده اند و پیامک مربوط به ایشان از سر شماره سازمان سنجش آموزش کشور به تلفن همراه ایشان ارسال شده است . مرحله بعدی انتظار برای اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش است که معمولا یک ماه زمان خواهد برد .

روابط عمومی – پس با این وصف کلاس های ورودی های ۱۴۰۲ دیر تر از معمول شروغ خواهد شد ؟

دکتر میرعبداله یانی – بله امسال به دو دلیل ورودی های جدید با اندکی تاخیر وارد دانشگاه خواهند شد . اول تاخیر در شروع ثبت نام سنجش و دوم فرآیند مصاحبه داوطلبان نیمه متمرکز (تضمین شغل) به نظر می رسد در بهترین شرایط نتایج هفته آخر مهر ماه اعلام شود و تا مراحل ثبت نام تشکیل پرونده انجام شود به هفته دوم آبان ماه خواهیم رسید .

روابط عمومی – این تاخیر مشکلی در ترم به وجود نخواهد آورد ؟

دکتر میرعبداله یانی – هم بله و هم خیر ! بله از این جهت که کلاس های مشترک با دانشجویان قبلی مثل مهارت های مشترک و عمومی به حد نصاب نخواهد رسید و این به ضرر دانشجویان قبلی است . و هم نه از این بابت که در هر صورت سر فصل آموزشی در هشت هفته و با زمان دو برابر ارائه خواهد شد . که این امر شاید برای دانشجوی تازه وارد اندکی دشوار باشد .

روابط عمومی – چه توصیه ای به داوطلبان در انتظار پذیرش دارید ؟

دکتر میرعبداله یانی – اندکی صبر ، آماده سازی مدارک برای تشکیل پرونده ، شرکت در کلاس های تقویتی مرکز برای بالا بردن سطح دانش و توانایی های خود در شروع سال تحصیلی .

 

پایان مصاحبه -۱۴۰۲۰۶۲۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *