×

تامین نیروی انسانی ماهر – کاریابی

دفتر کاریابی و هدایت شغلی 

در راستای اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه جامع علمی کاربردی و به منظور زمینه‌سازی هدایت شغلی دانشجویان و دانش‌آموختگان، دفاتر هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی ایجاد گردیده است . 

ما تکنیسین و مهندس حرفه ای و ماهر تربیت می کنیم ! 

مرکز آموزش علمی کابردی آسانسور سازی دماوند با بهره گیری از بهترین اساتید صنعت ، و امکانات منحصر بفرد اقدام به آموزش منابع انسانی ماهر در حوزه های مختلف می نماید . دانشجویان ما فارغ التحصیل نخواهند شد مگر آنکه شایستگی های اختصاصی مورد نیاز صنعت را برای کار در صنعت کسب نمایند .

فارغ التحصیل ما بی کار نمی ماند !  

ما اطمینان داریم دانش آموخته این مرکز هیچ مشکلی برای پیدا کردن کار در رشته مرتبط با خود نخواهد داشت . آمار کانون فارغ التحصیلان مرکز از اشتغال بیش از ۹۹% فارغ التحصیلان دانشگاه و هنرستان در طی ۲۵ سال گذشته خبر می دهد و این امر اتفاقی نیست !  زیرا که :

فارغ التحصیل ما بهترین است ! 

لیکن ما علاقمندیم فارغ التحصیلان ما بهترین پست ، بالا ترین حقوق و بهترین امکانات و مزایا را در بازار کار از آن خود کنند . بنابراین ما به دقت ایشان را رصد می کنیم و با سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مورد نظر بهترین ایشان را به صنعت پیشنهاد می دهیم . زیرا ملاک گزینش ما :اخلاق + مهارت + نظم  است.

ما  توانایی های  نیروی انسانی را متناسب با نیاز های کارفرما  طراحی و تربیت می کنیم ! 

در بسیاری از موارد کارفرما به دنبال یافتن توانایی های تخصصی  و خاص  است که به راحتی در بین کارجویان یافت نمی شود . مرکز علمی کاربردی آسانسور سازی دماوند ، نیروی ماهر را مطابق با نیاز های کارفرما آموزش می دهد . طراحی و برگزاری سریع یک دوره کوتاه مدت تخصصی می تواند یک نیروی ماهر از دقیقا در ابعاد و اندازه های دلخواه کارفرما آماده ورود به بازار کار نماید . یک CNC کار کابین سازی ، یک بازاریاب آسانسوری ، یک حسابدار قرارداد های سرویسکاری ،به راحتی در بازار کار پیدا نمی شوند !

ما معرف و پشتیبان فارغ التحصیلان خود هستیم !

مرکز آموزش علمی کاربردی آسانسور سازی دماوند از دل صنعت برخواسته است و نیاز ها و انتظارات صنعت را از دیدگاه کارفرما می داند ، پس ما فردی را به شما پیشنهاد می دهیم که خود حاضریم وی را در کارخانه و شرکت خود استخدام کنیم !  ما از فارغ التحصیلان خود پشتیبانی می کنیم ، ایشان را مجددا و با تکنولوژی روز آموزش می دهیم تا همواره آماده به کار باشند . ما به سئوالات تخصصی ایشان پاسخ می دهیم تا در کار خود نمانند. 

پنل کارفرمایان

کارفرمای محترم ، همکار گرامی 

شما می توانید مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز خود را در سامانه کاریابی مرکز ثبت نموده و انتظارات و نیاز های خود را مشخص نمایید .

دفتر کاریابی و هدایت شغلی مرکز ، از سوابق دانشجویان و فارغ التحصیلان خود چه از نظر دانش و مهارت و چه از نظر رفتار و اخلاق آگاه است و بر پایه این اطلاعات می تواند بهترین انتخاب ها را برای شما فراهم کنیم . انتخاب بر اساس شاخص های کلیدی زیر صورت می پذیرد: 

۱- سطح دانش و تحصیلات 

۲- سطح ویژگی های اخلاقی و شایستگی های عمومی

۳- سطح مهارت  و شایستگی های تخصصی 

۴- میزان انطباق فرد با انتظارات کارفرما

کافیست فرم آنلاین زیر را تکمیل نمایید 

فرصت های شغلی موجود در بانک کاریابی مرکز