پست های سازمانی مرکز
در این صفحه با پست های سازمانی مراکز علمی کاربردی و شایستگی ها و شرایط احراز آنها آشنا می شوید . شناسنامه مشاغل زیر بر اساس نظام ملی صلاحیت حرفه ای مصوب هیات محترم وزیران در سال ۱۴۰۱ در حال بازنگری است . و از سوی دفتر صلاحیت های خرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ خواهد شد .
عنوان پست : کارشناس آموزش
حوزه : معاونت آموزش و پژوهش
ماهیت شغل : اداری – تمام وقت
شایستگی های عمومی: ظاهر آراسته با روابط عمومی بالا ، توانایی اغناء سازی مراجعین ، توانایی جذب دانشجو و پاسخگویی تلفنی و حضوری به ایشان ، تسلط بر مهارتهای ICDL ، مهارت در گزارش نویسی و مکاتبات اداری ، آشنایی با فرآیند های آموزشی ، برگزاری امتحانات ، مراقبت آزمون . مهارت در طراحی دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت ، تبلیغات و بازار یابی در شبکه های اجتماعی ، برگزاری ، ارزشیابی و صدور مدرک دوره . برگزاری / شرکت در جلسات / نمایشگاه ها /مراسم مرتبط با ماموریت ها در درون یا بیرون مرکز + سایر شرایط احراز عمومی شاغلین در دانشگاه.
شایستگی های اختصاصی : تسلط بر فرآیند پذیرش و تشکیل پرونده دانشجویان ، تسلط بر فرآیند ثبت نام دانشجو در سامانه ،تعریف دروس در سامانه های مربوطه ، برنامه ریزی آموزشی ، انتخاب واحد و حذف و اضافه ، تشکیل پرونده اخراج ،انصراف ، فارغ التحصیلی و صدور گواهینامه موقت .
نرم افزار ها: سری آفیس + هم آوا + ساتب + اودوو + اینستا گرام
مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته های مدیریت آموزشی + برنامه ریزی آموزشی + تکنولوژی آموزشی + فنی و مهندسی
اولویت جنسیت : خانم
اولویت سن : ۲۵ تا ۳۵
حقوق و مزایا : حقوق پایه وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی + پاداش از فروش دوره های آزاد و جذب دانشجو طبق شیوه نامه
عنوان پست : کارشناس امور دانشجویی و فرهنگی
حوزه : معاونت دانشجویی و فرهنگی
ماهیت شغل : اداری – تمام وقت
شایستگی های عمومی: ظاهر آراسته با روابط عمومی بالا ، توانایی اغناء سازی مراجعین ، توانایی جذب دانشجو و پاسخگویی تلفنی و حضوری به ایشان ، تسلط بر مهارتهای ICDL ، مهارت در گزارش نویسی و مکاتبات اداری ، آشنایی با فرآیند های آموزشی ، برگزاری امتحانات ، مراقبت آزمون . مهارت در طراحی دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت ، تبلیغات و بازار یابی در شبکه های اجتماعی ، برگزاری ، ارزشیابی و صدور مدرک دوره . برگزاری / شرکت در جلسات / نمایشگاه ها /مراسم مرتبط با ماموریت ها در درون یا بیرون مرکز + سایر شرایط احراز عمومی شاغلین در دانشگاه.
شایستگی های اختصاصی : تسلط بر عکاسی ، فیلم برداری ، تدوین، طراحی تبلیغات محیطی تهیه بروشور و بنر مرتبط با مراسم ، برنامه ریزی ، تیم سازی و برگزاری مراسم ورزشی ، فرهنگی ، هنری و … تسلط بر آیین نامه انضباطی دانشجویان ، تشکیل پرونده کمیته انضباطی ، برگزاری جلسات کمیته ، مشاوره و ارجاع دانشجویان به روانشناس . برگزاری همایش ها ، جشنواره ها ، نمایشگاه ها ، جذب حامی مالی از صنعت برای برگزاری مراسم .
نرم افزار ها: سری آفیس + هم آوا +صندوق رفاه دانشجویی +درگاه فرهنگی + اودوو + اینستا گرام
مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته های روانشناسی ، تبلیغات و بازار یابی ، روابط عمومی ، سایر رشته های گروه فرهنگ و هنر .
اولویت جنسیت : آقا
اولویت سن : ۳۰ تا ۴۵
حقوق و مزایا : حقوق پایه وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی + پاداش از فروش دوره های آزاد و جذب دانشجو طبق شیوه نامه
عنوان پست : کارشناس بازار یابی آموزشی
حوزه : معاونت آموزش و پژوهش
ماهیت شغل : اداری – پاره وقت / تمام وقت
شایستگی های عمومی: ظاهر آراسته با روابط عمومی بالا ، توانایی اغناء سازی مراجعین ، توانایی جذب دانشجو و پاسخگویی تلفنی و حضوری به ایشان ، تسلط بر مهارتهای ICDL ، مهارت در گزارش نویسی و مکاتبات اداری ، آشنایی با فرآیند های آموزشی ، برگزاری امتحانات ، مراقبت آزمون . مهارت در طراحی دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت ، تبلیغات و بازار یابی در شبکه های اجتماعی ، برگزاری ، ارزشیابی و صدور مدرک دوره . برگزاری / شرکت در جلسات / نمایشگاه ها /مراسم مرتبط با ماموریت ها در درون یا بیرون مرکز + سایر شرایط احراز عمومی شاغلین در دانشگاه.
شایستگی های اختصاصی : تسلط بر بازار یابی ، تبلیغات ، جذب دانشجو ، طراحی بنر ، تراکت ، بازار یابی اجتماعی ، برگزاری همایش های آشنایی با رشته های دانشگاه ، پرزنت مرکز در مدارس ، ادارات ، سازمان های اطراف مرکز برای جذب دانشجو .
نرم افزار ها: سری آفیس + اودوو + اینستا گرام
مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته های بازار یابی ، کسب و کار و ….
اولویت جنسیت : خانم
اولویت سن : ۲۵ تا ۳۵
حقوق و مزایا : توافقی بر اساس میزان جذب دانشجو
عنوان پست : مسئول کارگاه های آموزشی
حوزه : معاونت اداری و مالی – پشتیبانی
ماهیت شغل : تمام وقت / پاره وقت
شایستگی های عمومی: تسلط بر مهارتهای ICDL ، مهارت در گزارش نویسی و مکاتبات اداری ، مراقبت آزمون برگزاری / شرکت در جلسات / نمایشگاه ها /مراسم مرتبط با ماموریت ها در درون یا بیرون مرکز + سایر شرایط احراز عمومی شاغلین در دانشگاه.
شایستگی های اختصاصی : تسلط بر دستگاه های اندازه گیری الکتریکی مانند مولتی متر ، اسیلوسکوپ ، آشنایی با قطعات و تجهیزات برق و الکترونیک مانند کنتاکتور ها ، رله ها و … آشنایی با تجهیزات کارگاه های مکانیک عمومی و جوشکاری ، توانایی جوشکاری برق و تعمیر لوازم برقی و مکانیکی ، انبار داری آموزشی ، تمیز کاری ابزار آلات و تجهیزات درون کارگاه ها و آزمایشگاه ها و تهیه لیست مایحتاج متناسب با تعداد دانشجوی ثبت نامی و پی گیری تامین آنها ، تحویل ابزار آلات به دانشجویان و باز پس گیری آنها .
نرم افزار ها: سری آفیس + اودوو
مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته های برق ، مکانیک ، الکترونیک
اولویت جنسیت : آقا
اولویت سن : ۴۰ تا ۵۰
حقوق و مزایا : حقوق پایه وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی
عنوان پست : کمک حسابدار
حوزه : معاونت اداری و مالی
ماهیت شغل : اداری – تمام وقت
شایستگی های عمومی: ظاهر آراسته با روابط عمومی بالا ، توانایی اغناء سازی مراجعین ، توانایی جذب دانشجو و پاسخگویی تلفنی و حضوری به ایشان ، تسلط بر مهارتهای ICDL ، مهارت در گزارش نویسی و مکاتبات اداری ، آشنایی با فرآیند های آموزشی ، برگزاری امتحانات ، مراقبت آزمون + سایر شرایط احراز عمومی شاغلین در دانشگاه.
شایستگی های اختصاصی : تسلط بر تهیه و ارسال لیست بیمه ، مالیات حقوق ، دریافت و پردازش گزارش دستگاه کارت زنی دنیای پردازش ، تسلط بر تهیه گزارشات مالی ، نگارش دفاتر مالی ، ثبت سند ، تسلط بر استفاده از بخش حسابداری اودوو (یا گزراندن دوره آموزشی آن ) ، آشنایی با شیوه نامه های تقسیط و تخفیفات دانشجویی مرکز ، توانایی استفاده از نرم افزار صندوق رفاه دانشجویی و تشکیل پرونده وام دانشجویی . تسلط بر بخش مالی و گزارش گیری سامانه هم آوا ، مغایرت گیری .
نرم افزار ها: سری آفیس + هم آوا + ساتب + اودوو + صندوق رفاه دانشجویان
مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته حسابداری
اولویت جنسیت : خانم
اولویت سن : ۲۵ تا ۳۵
حقوق و مزایا : حقوق پایه وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی
عنوان پست : مسئول دفتر / منشی
حوزه : ریاست
ماهیت شغل : اداری – تمام وقت
شایستگی های عمومی: ظاهر آراسته با روابط عمومی بالا ، توانایی اغناء سازی مراجعین ، توانایی جذب دانشجو و پاسخگویی تلفنی و حضوری به ایشان ، تسلط بر مهارتهای ICDL ، مهارت در گزارش نویسی و مکاتبات اداری ، آشنایی با فرآیند های آموزشی ، برگزاری امتحانات ، مراقبت آزمون + سایر شرایط احراز عمومی شاغلین در دانشگاه.
شایستگی های اختصاصی : تسلط بر امور دفتری ، برنامه ریزی قرار ها و جلسات ، تماس و پی گیری امور محوله ، مراجعه به بانک ها ، ادارات و سازمان ها و پی گیری امور اداری ارجاعی ، پذیرایی از رئیس و میهمانان حوزه ریاست ، توانایی کار با دستگاه فکس ، ارسال ایمیل ، تسلط بر سامانه اتوماسیون اداری چارگون ، تسلط بر تهیه صورتجلسات شورای آموزشی ، هیات امنا و … توانایی عکاسی و فیلم برداری از جلسات و مراسم و تهیه گزارشات تصویری و…
نرم افزار ها: سری آفیس + هم آوا + چارگون + اودوو
مدرک تحصیلی : کارشناسی در رشته امور اداری ، روابط عمومی ، مدیریت کسب و کار ، ….
اولویت جنسیت : خانم
اولویت سن : ۲۵ تا ۳۵
حقوق و مزایا : حقوق پایه وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی