×

درخشش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

درخشش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه­های سراسر کشور موفق به کسب ۱۷ رتبه برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: مسابقات بخش آوایی و مراسم پایانی سی و هفتمین ­جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از در پردیس دانشگاه فرهنگیان شهر ارومیه برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ۱۷ نفر از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ، موفق به کسب رتبه­ های برتر در جشنواره ملی شدند که از این تعداد ۱۰ نفر حائز رتبه نخست و ۷ نفر رتبه های دوم و سوم را کسب کردند که این امر علاوه بر ارتقای کیفی فعالیت های قرآن و عترت، از رشد کمی ۱۸۳ درصدی رتبه­ های ملی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جشنواره حکایت دارد.

دکتر عباسی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت(ع) در دانشگاه، شناسایی نخبگان دانشجویی در رشته­ های مختلف قرآنی، استفاده از ظرفیت­ های پژوهشی، هنری، فناوری و نوآفرینی دانشجویان و تولید آثار فاخر قرآنی با محوریت قرآن و عترت عنوان کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: برگزاری برنامه­ های قرآنی در قالب جشنواره های دانشجویی به ایجاد فضای رقابتی سالم و پویا بین شرکت کنندگان کمک خواهد کرد و به رشد، توسعه و بالندگی استعدادها و مهارت­های دانشجویان در حوزه قرآن و عترت شتاب خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *