×

برگزاری اولین نشست هم‌ اندیشی اعضای هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری اولین نشست هم‌ اندیشی اعضای هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

اولین نشست هم‌اندیشی اعضای هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اولین نشست هم‌اندیشی اعضای هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور اعضای حقیقی و حقوقی هیأت های اجرایی معین جذب دانشگاه بصورت برخط برگزار شد.
دکتر فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه و دبیر هیأت اجرایی جذب با ابلاغ پیام رییس دانشگاه درخصوص اهمیت این هیأت‌ها در انتخاب مدرسان و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی ، وظایف و جایگاه هیأت اجرایی معین جذب در واحد استانی را تشریح نمود.
در ادامه جلسه دکتر کشت‌کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه ضمن بیان مختصری از ویژگی‌های منحصربه فرد، مزایا و اهداف عالیه دانشگاه، به شرح مراحل فراخوان جذب مدرسین حق‌التدریس در سال ۱۴۰۱ و نحوه تغییرات اعمال شده در فرآیند جذب مدرسان نسبت به سال‌های گذشته پرداخت و اقدامات تأثیرگذار در چگونگی جذب مدرسین حق التدریس در این فراخوان را بیان کرد.
در بخش بعدی وبینار حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصیری‌فرد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به بیان وظایف سنگین و نقش تأثیرگذاری که این هیأت می‌تواند در انتخاب مدرس اصلح، مومن، متعهد و ارزشی از منظر احادیث و روایت داشته باشند ، پرداخت. در ادامه نیز خانم دکتر فعال همدانی رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جزئیات فرآیند بررسی صلاحیت علمی گزینش مدرسان را بیان نمود. سپس چند نفر از اعضای هیات اجرایی جذب معین و روسای واحدهای استانی نقطه نظرات خود درباره فرآیند جذب مدرسین آموزشی را بیان کردند.
در پایان این جلسه نیز خانم مهندس ملاباقر رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب ضمن تبریک به اعضای جدید هیأت اجرایی معین جذب بر برگزاری منظم جلسات هیأت اجرایی معین جذب توسط روسای واحد استانی به عنوان عضو حقوقی و سایر اعضای هیأت با در نظر گرفتن کلیه مفاد آیین‌نامه‌ای تأکید کرد.
در خاتمه جلسه نیز پرسش‌های اعضای حقیقی و حقوقی هیأت های معین جذب در خصوص وظایف محوله مطرح و پاسخ‌های لازم ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *