×

اطلاعیه های مهم

تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبل – ویژه دانشجویان جدید الورود

یکی از مهمترین مدارک ثبت نام در دانشگاه پس از اصل مدرک تحصیلی دوره قبل (دیپلم / کاردانی ) تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات تایید شده مقطع قبل است .

همه داوطلبان پذیرفته شده ملزم هستند طبق آیین نامه آموزشی وزارت علوم  حداکثر ظرف مدت یک هفته از ثبت نام تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات تایید شده مقطع قبلی خود را به آموزش دانشگاه پذیرش کننده  ارائه دهند .

در غیر اینصورت دانشگاه از ادامه ارائه خدمات آموزشی به ایشان خود داری و ثبت نام ایشان کان لم یکن تلقی خواهد شد .

پذیرفته شده مقطع کاردانی

برای تحصیل در دوره کاردانی باید تاییدیه تحصیلی مقطع دیپلم (نه پیش دانشگاهی ) خود را از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش درخواست دهید و تا وصول آن به آموزش دانشگاه موضوع را پی گیری کنید .

تاکید می شود صرف ارائه درخواست کافی نیست چون در فرآیند صدور معمولا مشکلاتی پدید می آید که داوطلب ملزم است با کد پی گیری دریافتی هر یک روز درمیان به سامانه مراجعه نماید تا مطمئن شود درخواست وی دچار مشکل نشده است  :

روند وضعیت درخواست در آموزش و پرورش 

 

۱- وضعیت در حال بررسی

این وضعیت زمانی است که درخواست شما در منطقه آموزش پرورش در حال بررسی است  .

راه حل : اگر بیش از سه روز کاری پس از ارسال درخواست این پیام تغییر نداشت ، شحصا به منطقه آموزش پرورش محل تحصیل خود مراجعه و موضوع را پی گیری نمایید .

 

۲- بازگشت به کارتابل متقاضی جهت رفع نقص

این حالت زمانی رخ می دهد که شما اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اید و منطقه آموزش پرورش نمی تواند سوابق شما را پیدا کند .

راه حل : اطلاعات را با دقت و بر اساس تصویر دیپلم/ گواهی موقت  خود وارد کنید . اگر بیش از یکبار این کار را انجام دادید و نتیجه ای  حاصل نشد . شخصا به منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل مراجعه نمایید .

ارسال پاسخ استعلام به استعلام گیرنده :

در اینصورت اگر در ابتدا درخواست خود را درست ثبت کرده باشید و نام “مرکز آموزش علمی کاربردی آسانسور سازی دماوند” را به عنوان گیرنده استعلام قید نموده باشید ، یعنی استعلام به دانشگاه ارسال شده است . به آموزش مراجعه و موضوع را اطلاع دهید تا همکاران تاییدیه تحصیلی شما را از سامانه دریافت ، پرینت بگیرند و در پرونده شما بایگانی  کنند .

از لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری برای دریافت تاییدیه تحصیلی بدست آورید :

لینک ورود به میز خدمات الکترونیکی داوطلبان پذیرش 

 

پذیرفته شده مقطع کارشناسی

برای تحصیل در دوره کارشناسی باید تاییدیه تحصیلی مقطع کاردانی و یا کارشناسی پیوسته (هر کدام که در ثبت نام سنجش به عنوان مدرک پایه معرفی شده است) را از سامانه ” دانشجویان داخل وزارت علوم  ” در یافت نمایید .

توجه : دریافت این تاییده تحصیلی برای تمامی داوطلبان حتی دانش آموخته گان مرکز نیز الزامی است . چون برای دسترسی به این سامانه اطلاعات شخصی شما لازم است و دانشگاه راسا نمی تواند به این سامانه وارد شود !

پس از دریافت تاییدیه تحصیلی آن را پرینت بگیرید و به اداره آموزش تحویل دهید و مطئن شوید در پرونده شما بایگانی شده است . 

همکاران ما با استفاده از کد صحت درج شده از صحت تاییدیه تحصیلی اطمینان حاصل خواهند نمود .

 

مشکلات سامانه

۱- شما هنور در مقطع قبلی فارغ التحصیل نشده اید بنا بر این سوابق تحصیلی شما در این سامانه موجود نیست .

راه حل : به آموزش دانشگاه محل تحصیل قبلی خود مراجعه نمایید

۲- شما با طرز کار سامانه وزارت علوم آشنا نیستید

راه حل : به کافی نت مراجعه نمایید

 

ریز نمرات تایید شده

دانشجویان مقطع کارشناسی علاوه بر تاییدیه تحصیلی باید ریز نمرات تایید شده مقطع قبلی خود را نیز ارائه دهند . برای اینکار لازم است به آموزش دانشگاه مراجعه نمایید و نامه ای خطاب به دانشگاه قبلی خود دریافت و شخصا برای دریافت ریز نمرات تایید شده به دانشگاه محل تحصیل قبلی خود مراجعه نمایید .

کارنامه مهر شده کافی نیست و باید به همراه آن نامه دانشگاه قبلی نیز ضمیمه باشد  – اصل نامه و ریز نمرات برای فرآیند فراغت از تحصیلی شما لازم است و در صورت هرگونه خدشه ، پذیرش شما لغو می گردد حتی تا پایان دوره تحصیل کرده باشید !!!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *