×

کلاس های تلفیقی

برنامه کلاس ها مطابق  ” برنامه هفتگی اعلام شده در سامانه هم آوا است ”   

اکیدا توصیه می شود برنامه هفتگی و انتخاب واحد خود را پس از حذف و اضافه” هفته ۲ آموزشی ” و ویرایش مرکز ” هفته ۴ آموزشی ” در سامانه هم آوا کنترل نمایید . پس از ویرایش مرکز امکان هرگونه تغییر در برنامه مقدور نیست . حضور دانشجو در کلاسی که  جزو انتخاب واحد دانشجو نیست و یا بنا به دلیلی حذف شده است ، هیچگونه حقی را برای وی ایجاد نمی کند . 

 

برای آشنایی با  گروه های آموزشی و مدرسان مرکز روی این لینک کلیک کنید. 

برنامه امتحانات میانترم 

کلیه گروه ها و رشته ها ، امتحانات میانترم به صورت حضوری در ساعت و روز درس در بازه زمانی  ۱۸ فروردین لغایت ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳  با هماهنگی استاد مربوطه در محل مرکز برگزار می گردد . بارم امتحان میانترم ۳ نمره از نمره نهایی است . عدم حضور به منزله از دست دادن ۳ نمره از ۲۰ نمره پایانی است . برای اطلاعات بیشتر به بخش دایره امتحانات و ارزشیابی تحصیلی مراجعه نمایید . 

حضور و غیاب 

غیبت در کلاس درس بیش از ۳ جلسه موجب حذف ۳/۱۶ خواهد شد . برای دانشجویان ورودی های قبل از ۴۰۲۲ شروع ترم از ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ محسوب می گردد. 

توجه : حذف ۳/۱۶ معادل نمره صفر در کارنامه است . لذا توصیه میشود غیبت های خود را مطابق آیین نامه موجه نمایید که معدل شما کاهش نیابد. 

تبصره : حذف ۳/۱۶ فقط در صورتی اعمال نخواهد شد که دانشجو به درخواست خود و با هماهنگی استاد و دانشگاه ، جلسات غیبت خود را با شرکت در کلاس های جبرانی  تا کف ۱۳ جلسه و مطابق آیین نامه آموزشی جبران نماید و برای آزمون های پایان ترم آماده گردد. 

برای اطلاعات بیشتر به برنامه ریزی آموزشی  مراجعه نمایید . 

امتحانات پایانترم 

امتحانات پایان ترم  دروس عملی و کارگاهی از تاریخ ۵ خرداد ماه و امتحانات آزمون های تئوری از تاریخ  ۱۹ خرداد  ماه طبق برنامه مندرج در سامانه آموزشی هم آوا برگزار می گردد. لطفا به نحوی برنامه ریزی شود که در ایام امتحانات حتما در مرکز حاضر و در جلسات شرکت نمایید . در صورت غیبت نمره صفر منظور خواهد شد . 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص امتحانات به بخش دایره امتحانات و ارزشیابی تحصیلی مراجعه نمایید.