×

حذف اضطراری درس/ترم

فرآیند ثبت درخواست حذف اضطراری درس / ترم 

 

۱- مطالعه دقیق آیین نامه آموزشی و بررسی تبعات حذف اضطراری درس / ترم  از نظر آموزشی و مالی .

۲- دریافت کاربرگ ۲۰۱- حذف اضراری درس / ترم و تکمیل آن 

۳- ثبت درخواست در سامانه شورای آموزشی مرکز در مهلت تعیین شده (مهلت درخواست حذف اضطراری در تقویم آموزشی ترم ابلاغ شده است.)

۴- مراجعه به  امور مالی (جهت تسویه حساب ) و اداره خدمات آموزشی مرکز و تحویل اصل  کاربرگ ۲۰۴ .

۵- انتظار برای صدور رای شورای آموزشی (می توانید مصوبات شورا را از اینجا دنبال کنید )

۶- در صورت موافقت شورا نیاز به اقدام خاصی نیست . در صورت عدم موافقت باید در کلاس ها و امتحانات پایانترم حاضر شوید .