×

انصراف از تحصیل

فرآیند ثبت درخواست انصراف از تحصیل 

۱- مطالعه دقیق آیین نامه آموزشی و بررسی آثار مالی، آموزشی و علی الخصوص معافیت تحصیلی 

۲- دریافت  کاربرگ ۲۰۱ – انصراف از تحصیل از سایت .

۳- تکمیل کاربرگ توسط شخص دانشجو . 

۴-  ثبت درخواست  در سامانه شورای آموزشی و بار گزاری کاربرگ ۲۰۱

۵-مراجعه به خدمات آموزشی مرکز و تحویل کاربرگ ۲۰۱ تکمیل شده  

۶- تکمیل فرم تسویه حساب با ارکان مرکز .

۷- انتظار جهت صدور مصوبه انصراف در شورای آموزشی . (می توانید مصوبات شورا را از اینجا دنبال نمایید )

۸- مراجعه به مرکز و دریافت نامه لغو معافیت تحصیلی و مراجعه به پلیس +۱۰ .

۹- تحویل رسید ثبت نامه لغو معافیت به خدمات آموزشی. 

۱۰ دریافت مدرک تحصیلی پایه مقطع قبل . 

نکات مهم و توصیه ها : 

۱- مراحل بررسی درخواست انصراف نیاز به مدت زمان حداقل ۱۵ روز کاری دارد لذا چنانچه برای دریافت مدرک و ثبت نام در دانشگاه دیگر و یا مراجعت به خدمت سربازی اقدام به انصراف می نمایید موضوع را در نظر داشته باشید . 

۲- در هنگام ثبت درخواست انصراف مطابق ایین نامه ملزم به پرداخت هزینه انصراف معادل یک شهریه ثابت به مرکز می باشید . 

۳- در صورت انصراف وجوهات پرداختی بابت دوره های آزاد و سایر خدمات عودت نخواهد شد . 

۴- شما پس از انصراف فقط یکبار می توانید مجددا در یکی از دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل شوید مشروط بر آنکه مدت سنوات معافیت شما پر نشود . این مدت را نظر داشته باشید . 

۵- پس از لغو معافیت تحصیلی باید در مدت زمان قانونی خود را برای خدمت معرفی نمایید .