فرآیند انتقال / تغییر رشته
چنانچه به هر علت ادامه تحصیل دانشجو در رشته تحصیلی انتخابی و یا مرکز انتخابی مقدور نباشد ، مرکز یا دانشجو می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند . تصمیم گیری در اینخصوص با کمسیون موارد خاص دانشگاه است و ضوابط و مقررات خود را دارد.
۱- مطالعه دقیق آیین نامه آموزشی و اطمینان از وجود شرایط و مستندات لازم
۲- دریافت و تکمیل کاربرگ مربوطه
۳- ثبت درخواست در دبیرخانه شورای آموزشی مرکز
۴- بررسی اولیه شرایط و تکمیل پرونده
۵- ارسال درخواست به واحد استانی و انتظار برای پاسخ
۶- تسویه حساب کامل در صورت موافقت با انتقال دانشجو به مراکز دیگر / در صورت تغییر رشته در داخل مرکز نیازی به این مرحله نیست .