×

تیم های ورزشی

مرکز تربیت بدنی و تیم های ورزشی 

 

مرکز تربیت بدنی مرکز علمی کاربردی آسانسور سازی دماوند  یکی از واحدهای زیر‌مجموعه معاونت دانشجویی است. هدف کلی مرکز تربیت بدنی کمک به رشد و شکوفایی ابعاد جسمانی، عاطفی، عقلانی، اجتماعی و معنوی خانواده بزرگ مرکز آموزش علمی کاربردی آسانسور سازی دماوند  (دانشجویان، کارکنان، مدرسان ) از طریق پرداختن به فعالیت‌های مفرح و سلامت بخش تربیت بدنی و ورزش می‌باشد.
مرکز تربیت بدنی، در جهت رشد و شکوفایی ابعاد مختلف انسان با پرداختن به فعالیت‌های شاداب و سلامت بخش ورزشی فعالیت می‌نماید.

مرکز تربیت بدنی مرکز  در راستای شرح وظایف محوله و با توجه به نیازهای اجتماعی دانشجویان و با نگرشی کلی بر مسایل برنامه­‌ریزی و اجرای برنامه­‌های درون و برون سازمانی خود و مطابق  برنامه‌ها و سیاست‌های دانشگاه و اداره کل تربیت بدنی وزارت متبوع تقویم و برنامه سالانه را با پیش ‌بینی بودجه آماده و اجرا می‌نماید.

لازم به‌ذکر است ورزش دانشجویی دانشگاه از گذشته  تاکنون یکی از قطب­‌های مهم ورزش دانشجویی کشور بوده است، که البته نوسانات و افت و خیزهای فراوان در نتایج کسب شده توسط تیم­‌های ورزشی در هر دو بخش دختران و پسران ضرورت برنامه­‌ریزی جامع در این مقوله را دو‌چندان می­‌کند. در برنامه هر سال همچنین سعی شده است در کنار ورزش قهرمانی به ورزش‌های همگانی و در زیر‌مجموعه آن، ورزش کارکنان و فعالیت­‌های متنوع آموزشی و تفریحی نیز توجه جدی شود.

تیم اسکی و اسنوبرد
تیم ورزش های رزمی 
تیم شطرنج  و بازی های فکری 
 

مسئول : رامین اعظمی 

تیم اسکی آلپاین و اسنوبرد مرکز از علاقمندان به ورزش های زمستانی دعوت می نماید با عضویت در این تیم از مزایای ویژه دانشجویی فرهنگی مرکز بهره مند شوند . 

 

مسئول : فرزاد شفاعتی 

تیم ورزش های رزمی ، علاقمندان به ورزش های کاراته ، جودو ، تای چی ، کونگفو  می توانند جهت عضویت در این تیم و بهره مهندی از امتیازات آن ثبت نام نمایند 

 

مسئول : 

تیم شطرنج و بازی های فکری مرکز از علاقمندان به این گروه بازی ها دعوت می نماید با عضویت در تیم مرکز از مزایای تخصیصی استفاده نمایند .  

تیم فوتبال و فوتسال 
تیم تنیس روی میز
تیم دارت 

مسئول : بهزاد نوروزیان – کارشناسی آسانسور ۴۰۱۱

تیم فوتبال گل کوچک و فوتسال مرکز از تیم های فعال به شمار می آیند و در دوره های گذشته مقام های مختلفی را کسب نموده اند . 

مسئول :  امیر طالبی – کاردانی  آسانسور ۴۰۱۱

تیم تنیس روز میز مرکز با برگزاری تونومنت های داخلی و بین مراکز علمی کاربردی اوقات خوشی را برای دانشجویان مرکز فراهم  نموده اند . 

 

مسئول : سید محمد جواد اطیابی – کارشناسی HSE-4021

دارت یکی از ورزش های مفرحی است که با  افزایش تمرکز به دانشجویان کمک می کند تا از عهده کار های روزمره و دروس خود به راحتی برآیند .